Bespaar tot wel 25% - verlengd t/m 22.05.2022

Verzending en levering

Hoe verloopt de levering bij FATMOOSE?

Wij leveren onze speeltoestellen via een transportbedrijf. Kleinere accessoires leveren wij per pakketdienst.

Via welk transportbedrijf of via welke pakketdienst levert FATMOOSE speeltoestellen en accessoires?

Omdat we door onze landspecifieke FATMOOSE Webshops bijna aan heel Europa leveren, werken we met een groot aantal expediteurs samen. Bij kleinere pakketjes werken we met verschillende pakketdiensten samen.

Hoe worden de FATMOOSE speeltoestellen afgeleverd? Hoe zijn ze verpakt?

Safety first - is ons motto bij de verpakking! Je ontvangt onze spullen veilig en stevig verpakt in een pakket of op een pallet met beschermfolie. Ook grotere pakketten zoals speeltoestellen of schommels levert het transportbedrijf veilig tot bij jouw op de stoep.

Waar moet ik op letten wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Over het algemeen moet je bij het aannemen van de levering letten op schade die van buiten zichtbaar is en indien er ernstige schade is het pakket weigeren. Voordat je het speeltoestel gaat opbouwen is het aan te raden om de levering nogmaals grondig te controleren. Kijk aan de hand van de montagehandleiding of je alle onderdelen hebt ontvangen. Denk hierbij aan ontbrekende palen, planken en kleinere onderdelen.

Wordt een bestelling van meerdere FATMOOSE artikelen samen geleverd?

Over het algemeen geldt: één bestelling, één levering! Behalve als je zo ijverig hebt geshopt, dat niet alles in één pakket past. Dan volgen er, afhankelijk van de omvang, meer pakketten.

Helpt de chauffeur van de bezorgdienst mij om het speeltoestel naar mijn grondstuk te verplaatsen?

Het speeltoestel wordt voor jouw huis op de stoep uitgeladen. Daarna wordt dit aan jou overgelaten.

Is het mogelijk het aflevermoment bij de transporteur nog op korte termijn te wijzigen?

Mocht je de bezorgafspraak op korte termijn willen verplaatsen, volstaat een telefoontje naar +31 85 0187633. Er kunnen echter magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn bij de transporteur, die onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie voor jouw rekening zijn. Neem voor nadere informatie telefonisch contact op met onze klantenservice.

 

Wat gebeurd er als ik tijdens de levering niet thuis ben?

Wij verzoeken je deze situatie zoveel mogelijk te vermijden, om de daarmee gepaard gaande extra werkzaamheden voor alle betrokken partijen zo laag mogelijk te houden. Als je toch niet in staat bent om bij de afspraak aanwezig te zijn, zullen wij in actie komen: in dit geval neemt het transportbedrijf met ons contact op en zullen wij met jouw contact opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ter plaatse afhalen?

Alhoewel wij onze klanten graag allemaal persoonlijk zouden willen begroeten, is het omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk om je bestelling ter plaatse af te halen.

Kan ik mijn bestelling ook bij een afleverpunt laten leveren?

Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling uiteraard wel laten leveren op het adres van een persoon die deze graag voor je wil aannemen.

Biedt FATMOOSE ook expresleveringen aan?

Dit is omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk, maar desalniettemin proberen we om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren.

Kan ik een voorkeursdatum voor de levering opgeven?

Je hebt de mogelijkheid om de datum van de levering samen met de transporteur in te plannen. De uiteindelijke leverdatum moet wel uiterlijk drie dagen na contactopname van de transporteur zijn. Anders kunnen er magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn, die onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie voor jouw rekening zijn.

Levert FATMOOSE ook in het buitenland?

Natuurlijk - wij leveren onze speeltoestellen in verschillende Europese landen. Houd er echter rekening mee dat levering in het land waarin je woont of eiland waarop je woont alleen mogelijk is wanneer je een bestelling plaatst via de desbetreffende, plaatselijke FATMOOOSE webshop. Indien je land in de lijst van onze winkels te vinden is, dan is er niets dat de levering nog in de weg staat. Meer informatie over de bezorggebieden van de plaatselijke webshop vind je onder: Levering

Op welke dagen wordt er niet geleverd?

Op zaterdag en zondag hebben onze transportbedrijven hun welverdiende weekend. Jij toch hopelijk ook?

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Die zijn er niet! Uitzonderingen gelden voor eilanden en slecht bereikbare gebieden. Verdere informatie vind je hier: Levering

Gelden er toeslagen voor eilandleveringen?

Een klein nadeel heeft een non-stop-vakantiegevoel helaas toch: ja, hiervoor gelden er toeslagen. Bekijk de toeslagen voor jouw land/eiland op onze website.

Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Voor meer informatie rondom de status van je levering vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Welke levertijd hanteren jullie?

Je kunt de verwachte levertijd van een artikel op de betreffende productpagina vinden. De daar aangegeven levertijd begint altijd na ontvangst van je betaling.

Bestaat er een langere levertijd als ik meer producten bestel?

Als je meerdere artikelen met verschillende levertijden bestelt, dan kun je je het beste op de langst aangegeven levertijd oriënteren. Houdt er bovendien rekening mee dat je levering uit meerdere pakketten kan bestaan.